نرم افزار ویندوز مدیا پلیر ویندوز Windows Media Player v11.0.5721.5262 Final
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 521
نویسنده : کدخدا

 

Windows Media Player v11.0.5721.5262 Final نرم افزار ویندوز مدیا پلیر ویندوز Windows Media Player v11.0.5721.5262 Final

نسخه جدید Windows Media Player که می توانید برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری در ویندوز استفاده کنید. این برنامه بر روی ویندوز های ویستا و جدیدتر به صورت پیش فرض نصب می باشد و می توانید از آن برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری استفاده کنید. این برنامه برای پخش بعضی از شبکه های تلویزیونی Online مورد نیاز است. در ضمن بعضی کاربران این برنامه را به عنوان Player محبوب خود بر می گزینند.برخی از ویژگی های این پلیر ﮔﺰﯾﻨﻪ ﺟﺪﯾﺪ Stacks ﺑﺮای دﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی ﺑﮫﺘﺮ آﻟﺒﻮﻣﮫﺎی ﺻﻮﺗﯽ ﺗﺼﻮﯾﺮی ، فایل های DRM می توانند به دلخواه و بر اساس محتوی آنها تگ گذاری شوند ، پشتیبانی و هماهنگی بهتر با رایانه های قابل حمل و … است .

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com

 لینک دانلود – ۲۴ مگابایت | لینک کمکی



:: موضوعات مرتبط: برنامه , مدیا پلیر , ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود, دانلود اپلیکیشن, دانلود برنامه, دانلود بهترین نرم افزار ویندوز مدیا پلیر ویندوز, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار Windows Media Player v11 , 0 , 5721 , 5262 Final, دانلود نرم افزار Windows Media Player v11 , 0 , 5721 , 5262 Final برای کامپیوتر, دانلود نرم افزار ویندوز مدیا پلیر ویندوز ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: